maanantai 8. elokuuta 2011

too lost in dam

Minun eksymiskiintiöni on tältä vuodelta täynnä, kiitos. Jos olisin Sims-hahmo, minulla olisi "Getting lost" -palkki punaisena ja pissat tulossa housuun. Päätin tännään juosta kouluun, kun ei ollu matkalipussa ku 0,90e mania. Yläkerran slovaki-Martin ystävällisnä raahas tiiliskivireppuni puolestain. Alkumatka meni hienosti, vaikka satoikin. Olin kello 08.50 lähellä yliopistoa, mutta sitten meni tutka sekasin. De Boelelaanin rakennukset on kaikki niin samannäkösiä isoja virastorakennuksia, ettei ihmekään etten ollu varma mihin suuntaan mennä. Yhessä vaiheessa olin Station RAI:n kohalla, juoksin vartin ja huomasin että olin palannu sammaan paikkaan. Siinä vaiheessa meinas kyllä tulla itku! Ei auttanu yhtään sukupuolivaivakouristelut hädässäni. Olin koulusta 10 minnuuttia myöhässä ja nolostelin ku tupsahin märissä juoksuvaatteissa paikalle. Olin suunnitellu hieman toisenlaista, jokseenkin kuivempaa sissääntuloa..


Tännään pakotin itteni pysymään salilta pois. Teki äärimmäisen hankalaa! Miten se voikaan olla näin vaikkeeta? Osasin kuitenkin ja huomenna tuas hyvillä mielin pyörähän Sportcityyn, johon oon ihime kyllä kerinny jo kiintyä.
Äsken käväsin hakemassa erräältä Couchsurfingista löytämältäni tytöltä pyörän lainaan. Jos meinaa yhtään sullautua joukkoon, on oltava pyörä alla. That is a fact. Ihanaa kun pääsen taas huristellee vaivatta.
..vaikka oon varma, että eksyn taas huomenna.

Minulla alkaa raastaa jo kovasti korvia kämppiksen jokailtaiset saksankieliset Skype-keskustelut. Pahimmillaan on kestäny pari tuntia.. Saksa, tämä ihana rakkauden kieli! Minkäköhän takia kun kerran minnuutin kattoin leffaa ilman kuulokkeita tuli heti sanomista?

Olen kattonu parin päivän aikana hyviä leffoja:
- Soul Surfer (tositapahtummiin perustuva, hai purasee taidokkaalta, nuorelta surffaritähdenalulta kätösen pois)
- The Music Never Stopped (tositapahtummiin perustuva myöskin, jossa vajjaa (as in "noin", ei "pöpi") nelikymppinen miekkonen aivokasvaimensa takia menettää muistinsa, mutta alkaa virota ja muistaa vanahoja asioita mussiikin avulla)

Sitte jotta tietäsitte mitä kuuntelen täällä kiimasna..

1 kommentti: