maanantai 10. lokakuuta 2011

LOVEGAME

Katri Esmeray

Mitkä ovat toiset nimenne?
Maarit Ilona ja Annukka.

Kuinka vanhoja olette?

23 ja 24.

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?

Ollaan seurusteltu oikeestaan kyllä ensi päivästä lähtien, kesäkuun lopusta 2009. Kyllä me ihan sovittiinkin, että seurustellaan ja tämä oli heinäkuun puolta. 

Tämä kuva oli pikaotos ja se on otettu tappaamisemme seuraavana iltana.
Kuka pyysi ketä ulos?
Minä vannotin Katrin hengailee minun kanssa seuraavan päivän eikä Katri kyllä hangotellu vastaan ollenkaan. 

Kesäkuun alussa meikä ja osa sisaruksista.
Kumman sisaruksia näette enemmän?
Minun ku osa assuu Kuopiossa ja niitä näkkee mielellään tahallaan ja vahingossa. Katrilla on vaan yks veli ja sitä nähhään villaukselta ku käyään Joensuussa.

Onko teillä yhteisiä lapsia? 
Ei ole vielä.

Boris-poikamme & Roxie-kaverinsa.
Entä lemmikkejä?
On karvaturri-Boris Romaniasta.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
Kevättalvella 2010 oli paljon riitoja yleensä aiheena tupakointi, jota vahvasti vastustan.

Kävittekö samaa koulua?
Ei.. mutta Katrin on lävistänny aikoinaan sama ihiminen ku minut tatuoinu. Lasketaanko? :D

Oletteko kotoisin samasta kylästä?

Tarpeeksi läheltä. Olen Kuopion suunnilta, Katri puolestaan Joensuusta. Samantyylinen murre olikin alussa yks niistä tuhannesta asiasta mikä Katessa minnuu kiehto.

Kumpi on älykkäämpi?
Minulla on hyvä yleissivistys ja tiiän paljon kirjoista, elokuvista, näyttelijöistä ja julkkiksista. Katri puolestaan on taitavampi käsillä tehtävissä töissä ja on kiinnostunu mm. avaruudesta ja Egyptistä, joista minä en tiiä paljoo mittää.

Kumpi on herkempi?
Meiän tallouessa itkee ja herkistellee molemmat yhtä verran.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?

Helsingissä kun asuttiin niin ehoton vakkaripaikkamme oli New Bamboo Center. Kuopiossa ei toista moista kuitenkaan ole. Käymme nykyään paljon harvemmin ulukona syömässä ja kyllä sillon ylleensä kiinalaista ruokaa mennään mutustammaan.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Brasilia.

Kummalla on hullummat eksät? 
Hahhah, Katrilla on vähän eksiä joten kai minulla on sitten hullummat. Hirveesti ei kuitenkaan tarvis kilivotella, noei.

Kummalla on pahempi temperamentti?
Katrilla. Sen sielu on tulta ja tappuraa ja joissain asioissa pinna lyhyt ku tulitikku. En kyllä ittekkään oo mikkään rauhan ja tyyneyden tyyssija..
 

Kumpi laittaa ruoan?
Molemmat kokataan, mutta usseesti minä oon se, jolla on ruuasta jokkiin visio jo valamiina. Oon ikionnellinen aina jos Katri määrää mitä ruokaa tehhään. Minä oon pikkusen enemmän kokki-ihiminen, mutta oikeestaan Katekin on noussu apukokista kokkikaverin tasolle jo ja hyvin pienessä ajassa vielä.

Kumpi on sosiaalisempi?
Molemmat on sosiaalisia, mutta minä taian olla kuitenkin vähän enemmän ku oon sosiaalisuudenki suhteen välillä vähän ääritappaus.
 

Kumpi on siisteysintoilija?
Molemmat. Minä konttaan lattialla kerräämässä hiekkoja kasoiksi ja Katri obsessoi pölyn puhistamisen kanssa.

Kumpi on itsepäisempi?
Molemmat ollaan järkyttävän kovapäisiä.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Saman verran viiään mielestäni.

Kumpi herää aikaisemmin?

Ehottomasti minä. Alussa yks vakio-riidanaihe oli se ku heräsin 6-7 aikaan viikonloppusin ja Katri ois mieliny puoleenpäivään sängyssä pötköttää.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?

Suomenlinnassa. Voi kuinka romanttista.

Kummalla on suurempi perhe?

Minulla (vrt. 7 sisarusta - 1 veli). Lisäksi olen seittemän lapsen täti.

Saatko usein kukkia?

Never..

Kumpi on mustasukkaisempi?

Kummatkin taitaa olla.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?

Viikko?:D

Kumpi syö enemmän?

Katri. Sillä on pohjaton maha. En tajua mihin se kaikki mennee, ku se on niin laiha-apina..

Kumpi pesee pyykit?
Minä oon tähän mennessä ollu aktiivisempi tämän asian kanssa.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Minä.
 
Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?

Katri on kerran ollu kyyissä ku ajoin autolla 3km. Katrilla ei oo vielä korttia.. enkä oo kyllä itekään inssin jäläkeen auton ratin taakse istahtanu.

1 kommentti:

  1. Ihanaiset <3 Tykkään hirveesti tosta ekasta kuvasta

    VastaaPoista