lauantai 14. tammikuuta 2012

jam jam jamit




















Kylläpä viikko hurahti nopiaan. Tällä viikolla oon jopa tehny koulutehtäviä, mutta niistä en halluu julukisessa blogissa hirveemmin avvautua. Kävin kolomesti combatissa ja jalat vispaili kohti salia tänäkin aamuna. Parempi kuitenkin pittää reenit monipuolisina, eikä joka välliin yrittää combattia mahuttaa. Nyt kun on lunta ihanasti maassa, niin mieleni hiihtoladuille tekevi. Kun saisin vielä ihan ikiomat sukset ja hiihtoseuraa, niin voisin vaikka joka päivä laduille livistää (säästä riippuen, tietenkin). Halluisin lähtä pian ulukoiluttaa myös luistimiani, ku parat ovat olleet kaapissa turhan monta vuotta.. En oo tosin koskaan tyytyväinen luistimieni nauhojen sitomisseen, ku iskä niin hyvin aina ne osas laittaa. Niin, ettei veri oikkeen ennee kiertäny..

Elokuvia oon kiitettävästi kattonu, jopa käynny kahesti leffateatterissa. Nyt ku mietin ottavani tavaksi joka viikko kertoa katsomistani leffoista, niin en halluu erikseen niistäkkään päristä. Yksi uv-luppauksistani oli tutustua uuteen bändiin joka viikko. Tällä viikolla olen kuunnellut Skrillex-nimistä artistia (tack, Ellen). Skrillex aka Sonny John Moore (s. 1988) on elektronisen mussiikin tekijä ja DJ Los Angelesista. Skrillex iskee minnuun, vaikka onkii vähä itteesä toisteleva. Tykkään tuollasesta mussiikista justiin ku vaikka kokkaan tai reenailen. Lisäks se on tehny kivoja miksauksia tutuista piiseistä.  Hyvä meininki tum tum tum!


Eilen iltasella vedettiin vanhaan tappaan vodkapullo puoliksi! ..not. Tehtiin päivälliseksi ihanata pitsaa, jota söin vahingossa pikkusen liikaa kun kiloklubi.fi (johon liityin kaverin neuvosta, en tiiä tuunko tuolla sivulla käymään) kerto että minulla olis energiavajetta 1500kcal. Tuli niin huono olo, että menin pötköttää sängylle ja otin hannakuitusmaiset päikkärit, jotka kesti pari tuntia. Koska viikkoni oli täynnä kuntosalia, combattia ja spinningiä niin sanoin: "Nyt kävelylle mentävä on. Eikä askeltahti saa nopea olla." Iltakävelyn tiimoilta käytiin äiskää ja aina niin sulosta Luna-puppee moikkaamassa Linnanpellolla.

Siinä pitsat molemmille.
Uujea.
Tännään aamiaiseks tehtiin ruispuuroo niin ku monta päivää peräkkäin. Oon enemmänki vannonnu kaurapuuron nimmeen, mutta nyt on pakko sannoo, että ruispuuro se vasta terrää tekkee. Voisin joskus kertoilla mimmosta aterioimista peruspäiväni sisältää. Päivät on kuitenkin alettava puurolla, johon kaadan pikkusen soijamaitoo. Vihree tee on aamun tärkeä peruspilari. On paljon freesimpi olo, ku oon jättäny tumman teen ja sillo muinoin sen iänikusen mustan kahvin. Skål!

Katri valmiina aamuhommiin.
Oli pikkusen ex-tempore-päivä kun Ugandasta juuri palannut isosiskoni Mirmeli kysy lähetäänkö keilaamaan. No toki van! Mukana oli myös Mirtsun omat lapset Kamer ja Yusuf, sen miekkosen lapset Aapo ja Elsa ja sitten minä ja Katri. Se oli minun olisko neljäs kerta ku keilasin ja alan varmaan pian päästä minun keilaustraumoista erroon. Ekan kerran ku keilasin ni olin kielikurssilla Englannin Torquayssa, tokalla Setan porukalla ja tarvisin senaikasen ystäväni vierelleni juoksemaan ja kolomas kerta Katrin kera meni niin, että sen polosen piti ekat puol tuntia kans askeleet kanssani ottaa.

Siskonpoikani kanssa autossa. Kaverikuva!
Yusuf, meikä, Kamer ja Kate.

Katri ilosella päällä.. vielä.
Kameria ohjastamassa. Kameria ei kiinnosta.
Kukahan on kukin..
Tän päivän mustikka-bannaani-mansikka-proteiinijuoma.
video

Illansuussa vielä pistettiin ihan kunnon jamittelut pystyyn. Ihanaa ku oon ottanu nuita uv-luppauksiani tosissani. Oon jopa saunonu ja istunu hierontatuolissa monta kertaa niin ku olin vannoillu. Katri otti kitarasa kässiin ja alettiin lauleskella, lähinnä The Beatlesin piisejä. Tää minun tietokone ei kauheen hyvin nauhota kahesta eri lähteestä tulevaa ääntä, joten kitarat kuulosti aika kökölle. Kun Katrin sormet olivat jo hellinä kaikesta soitannasta niin jatkoi vielä laulujani. Päätin että nauhotan yhen piisin konnelle ni eiköhän Katrilla lähteny tanssikoreografiat käyntiin. Tää on parasta matskua mitä meiän ihmissuhteesta voi olla. (ihana muuten toi mun still-kuva videossa)

4 kommenttia:

  1. det var så lite så! Och så måste du ta det lugnt, du har för bråttom när du bowlar, sådär får man inga poäng! ;)

    VastaaPoista
  2. You are so talented and funny :DDD
    Täydennätte toisianne. Taustatanssija - anna
    mun kaikki kestää. Ihana! Välillä varasti koko
    shown lahjakkaalta solistiltamme.
    Kiitos kaunis. Jos tänä yönä ei tule uni, niin
    syyttävä sormi osoittaa, tiedätte minne.
    Olipa kiva ylläri pylläri huh ja heijaa.

    VastaaPoista
  3. Ellen, jag och bråttom? Is there a thing like that?;D

    Mamma, <3 :* Ite oot kiva ja ihana.

    VastaaPoista
  4. oot super ihana lauleskelija <3
    onko toi pinkki urheilupaita mua varten vai ootko oikeesti ihan pinkistymässä kokonaan! senkin

    VastaaPoista