perjantai 30. maaliskuuta 2012

viittomakielinen kertaus viikosta..


Viittomakieltä taitamattomille henkilöille suomennos:

Moi! Miten teiän viikko on menny? Minulla on ollu vähäse raskas viikko, koska ens maanantaina tasan yheksän reikä reikä pittää olla opinnäytetyöni pallautettuna. Toisin sanoen ei oo siis hirvveesti aikaa, ku vaan kolome päivää. Toivottavasti oon sillo maanantaiaamuna kirjottanu ja kuvannu jo kaiken, koska oikkeesti tahon jo häippästä koulustani! Kaikki muut minun vanahat koulukaverit valamistu kaks vuotta sitten. Tännää on ensimmäinen päivä, joka on kokonaisuudessaan kaheksasta.. öö.. no, kuuteen. Voisin sitä työtäni hyvinki kirjottaa. Alan kumminki keksiä kaikkee muuta tekemistä, esimerkiks just äsken rupesin kouluttaa koiraani viittomakielellä. Koira oppii aika hyvin silleen kuule! Tullee paljon muutakin mieleen yllättäin kuten että voisin alkaa siivota taikka pessee vaatteita, just laitoin konneenki pyörimmään, joo ruppeenpa laittamaan ruokaa.. Pittäis olla tiukka, ku niin helepolla heivaan tärkeet asiat syrjään ja alan tehhä kaikkee ihan muta. Tää viikko on ollu kauheen tylsä, en oo ees kuntosalillakkaan hirveemmin käyny. Ylleensä liikun viikon aikana, öö, jottain, öö, öö, 15 tuntia, mutta tällä viikolla oon harrastanu liikuntaa vaan kolme, eiku neljä tuntia. En oo myöskään kahtonu ainootakkaan elokuvvaa! Maanatain jälkkeen tai ehkä pääsiäisviikonloppuna halluun kyllä kattoo ihan hulluna elokuvia ja rampata salilla. Näin oon päättäny. Hei, kattokaapas! Voi söpö..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti