sunnuntai 12. toukokuuta 2013

BIRTHDAY BOY 26 (vain kuvia)

Viime torstai, helatorstai, ei mikä tahansa torstai.. mulle taas vuosia plakkariin yksi lissää. Olin jo kuukausia aiemmin hyväksynny vanhenemiseni, mikä osoittaa toki tietynlaista kypsyyttä asenteessani. Silloin tosiaan kun täytin 16 niin vielä lähes vuoden uskottelin ihtelleni että oon 15. Meikälle oli heitetty ilimaan että voisin tehhä tällasen niin ku kuva-entryn päivästä ja niin päätin sitten, jotta armon 9. toukokuuta piän visusti kameran käessä. Oli muuten yllättävän vaikkee haaste!

Usschh nukutti, mutta halusin herätä. Naamalle kylymää vettä.

Pikku prinsessa halus jatkaa vielä unia.

Mää menin viereen ja nukahin melekee uuestaan. Myö & MJ.

Menin oottellee, millon Katri herrää tekkee aamupallaa minulle. Maha kurni.

JES! Hyvältä näyttää.

Minulla oli mukavasti aikaa puuhata uutta saliohojelmaa ku ei tarvinnu kyökissä kykkiä.

Pahalta, siis hyvältä, näyttää..

Tekniikan tarkistuksia.

Sain kuunnella mitä halusin ja oon just ehtiny tykästyä ko. kappaleeseen. Hehheeh.

AAMUPALAN AIKA!

Leffana Deppin Dead Man. What a weird movie..

Aamureenille tiemme käy.

Ja sitten poikkeen.

Katri putsaa silimälasejaan.

Väsyttää. Reeni tais mennä perille.

Katrin päivällisyllätyksestä oli unohtunnu pari juttua. Siwaan.

Otin kuvan meiän postilaatikosta, ku meillä nyt on sellanen. How cool is that?!

Ystäväni Janette ekkaa kertaa kylässä ja Jeshkaa jännitti.

"Ammattikampaaja" Esme vauhissa.

Yllätin Jeshkan piilopaikastaan.

Seitan ribsit ja Katrin perunat.


Lounasta ja vähän äkkiä.

Ku oltiin syöty ni alettii pellaa kasipalloa.

Pelattiin sitä aina kaks vastaan yks.

Tiukkaa ja tasasta..

Asento vapaa.

Katri teki pannaria. Jos muistan oikein ni viimeks söin pannukakkua vuonna 2006.

Sain myös kaakaota, nenäni etteen kuljetettuna!

Janette lähti jo kottiin. Alako väsyttää pikkuhiljaa.

Katri halus välttämättä tehhä pitsaa.

Mää möyhensin Jeshkaa.

Seuraava elokuva ja sassiin! On muuten kiinnostava dokkari, suosittelen.

Välillä Jeshka kävi kahtoo josko ovi makkariin ois maagisesti auennu.

Eikä se koskaan ollu. Pettyneen Jeshkan paluu.



Jätin Katrin tekkee pitsa ja itse lähin ulos, koska Jeshkaa pissatti..

..ja kakatti.

Kävin välillä tarkistellee. Totta se on! 26!

Leffaseurueeni.

Toinen pitsa tulille.

Jeshkaa alko jo väsyttää.

Ihan tosissaan väsyttää.

Ja niin vässyi meikäläinenki. Zzz..

Se oli siinä. Yks harmaa hiuskarva on enempi, mutta eihän se tunnu vielä missään.

1 kommentti:

  1. Onnea vielä :) Mutta minä oon jo 27, mietippä sitä... Kiire tulis jos meinais ehtiä ensisynnyttäjien keski-ikkään :D (en meinaa)

    VastaaPoista