maanantai 7. lokakuuta 2013

elämäni sekoitettuna yhteen pähkinäpussiin

"HUPS", heinäkuulta lähtiin oon jättänny tänne kirjottamatta. Pikaiset kuulumiset taas kuvien muodoissa.

HEINÄKUU:

Jeshka ja tyhjyys.

Joku nukkuu meidän sängyn alla.

Kuka pissi lattialle?


Jos minua ikinä väsyttää niin silloin kun näen tyytyväisesti nukkuvan pupen.

Minun päiväkirjan kimpussa. Taas tuhmana.

Melissa juoksuttaa.





Lahden vesiurut.

ELOKUU:
Yksi viikonloppu menin Espoo Ciné -leffafestareille ja samalla käytiin Vegaaniliiton kanssa Tallinnassa "makumatkalla".
Espoo Ciné -bussi.


Jälleennäkeminen.

Terminaalissa.

Tallinkin aamiaisbuffetissa.


Katri ja Melissa pelleilee. Vegaanit valtaamassa Kalev-suklaapuotia.

Hansu, Melissa, Katri, minä, Suvi.

Kirpputorilla.



Katrin repusta löytyy kulmikkaita tavaroita. Höylä ja vatupassi.

Lounasta odottelemassa.



Prisma-ostokset.

Reissuporukka.


Kuminatofua ja speculaas-vanukasta. Ei Suomesta saa.

Espoo Cinén loppukuva.

Koulu alkoi.



Koulumatkan sumut.



Jeshkan kauhukatse.

Kävimme Fitness Expossa, jossa seurasimme Nordic Pro Championships -kilpailun lisäksi Fitnessmalli- ja Fitness Athletics -kisoja.

Leuanvetoa.

Dippejä.



Fitnessmallien tanssi.



En saanut tavallisella kameralla hyviä kuvia, siksi lämpökamera. Hehheh.

Lauantain lavalla kilpailemassa myös seuraavana keskiviikkona menehtynyt Daniele Seccarecci. R.I.P.

Ostokset.


Well, hello!

Jeshka leikki piilosta. "Missä Jeshka on?"

SYYSKUU:
Syyskuussa olen lähinnä seonnut ruskan väreistä. Syksy on lempivuodenaikani juurikin vaahteroiden ja muiden kasvillisuuksien vuoksi. Olen hulluna luontoon!


Matkalla Joensuuhun.


Joensuu-Lahti. Olin murtanut kylkiluuni. Sain säälihierontaa.

Missasin kaiken kivan kuten joogatyyppiset liikkeet -tunnin.


Valmiina kävelytestiin.

Maalilinja häämöttää.

Selviytymispakkaukseni.



Koulussa liikuntaa, jälleen. Oma näkökulmani.

Koirakahvilassa.


Olen käynyt treffeilläkin.

En käynyt yksin, vaan minulla oli tällanen mussukka mukana.


Jokailtainen puhde.


Sanna oli meillä yhden viikonlopun.


Aineksia opinnäytetyöhöni.

LOKAKUU:


Tasapainotesti.

Perjantaista sunnuntaihin olimme Helsingissä. Nyt on vielä enemmän syytä hakeutua Helsinkiin, kun pikkusiskoni Melissa sinne muutti. Kaksi viime kertaa Helsingissä olen vielä saanut kunnian viettää Melissan ja hänen poikaystävänsä kanssa.

<3

Käytiin Svenin kanssa kaupassa.

Lihaksikas vaimoni hengaa.

Meille tulee ihan pian perheenlisäystä, josta teen ihan oman kuvapäivityksen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti