maanantai 11. toukokuuta 2015

BIRTHDAY BOY 28

Lauantaina oli minun syntymäpäivät ja sain ensimmäisen kerran viettää sen tyttöystäväni kanssa -viime vuonna olin syntymäpäivien aikaan työmatkalla. Keksin tehdä päivästäni kuvapäivityksen jälleen.

Tältä näyttää kun herrää 28-vuotiaana.

Sälekaihtimien välistä paistaa pilkisti aurinko.

Leikattiin minun sivukaljut ja siistin Suvin ananaksen. Minusta olisi ollut hauska jättää moiset hiusraidat. Suvi oli eri mieltä.

Sain mennä pelaamaan siksi ajaksi kun Suvi teki aamupalaa.

"Viimeinen keskustelu vielä!" Sitten elokuvan ja aamiaisen pariin. Telkkariin pistettiin korealaisen Oldboy-leffan jenkkiversio pyörimään.

Aamiaistaiturini.

Ruuanlaittomusiikkina Britneyn eka levy. Menossa näköjään Deep In My Heart (Melissa!)

Tofu suikaloidaan sukkelaan..

Tadah! Sushia sienisoijatofulla, kurkulla, avokadolla ja majoneesi-oluthiivasekoituksella. Mmmm. KYL-LÄ.

Tauluun oli ilmestynyt minulle viesti, ihanaa!

Kohti Kouvolaa.

Junassa. Lahti-Kouvola, vain puoli tuntia.

ANTTI!

ANTTI!

video

video

video

Minun Suvit: Lahen Suvi ja Kouvolan Suvi. Ne ei vielä tajunneet, että Antti pistää encoret. Mutta joku jo tajusi.

Sain soijacappuccinon.


Antti esiintyi Kouvolassa ostoskadulla ja keikka oli ilmainen. Olipa ihanaa päästä häntä juuri syntymäpäivänä katsomaan. Keikkakin kesti tunteroisen. Olin pelännyt, että hän tulisi esittämään vain kaksi jo julkaistua sinkkuaan tulevalta albumilta (22.5. pääset siihen käsiksi!) Tultiin Lahteen nälkäisinä ja mentiin suoraan Amarilloon yllättymään, että ei-vegaaninen quorn oli lähtenyt listalta. Tilalla oli manteli-papupihvi! Tilasimme burgerit. Suvi jaksoi syödä puolet ja minulta jäi pihviä vain yksi suullinen. Ranskalaisia sitten pikkasen enemmän.. Oli nimittäin hurjan tuhti pihvi ja burgerin välissä pihvejä oli vielä kaksi kappaletta. No ei kyllä jääny ainakaan nälkä. Olen tosi iloinen siitä, että ensimmäistä kertaa Amarillosta pystyi tilaamaan jotakin ilman ylimääräisiä kastikkeenvaihto-änkyttelyjä.


Amarillossa Suvi pisti kouraani levyn. Silmät suljettuina tiesin ja sen ääneen sanoin: "Antti Tuiskun Rovaniemi!" Kyseinen levy on minulta nimittäin puuttunut. Illalla kotona sain vielä yhden lahjan ja samalla tavalla silmät kiinni tunnustelin huudahtaen: "AVARUUSREPPU!"  Olihan se. Kyllä voi sanoa, että Suvi on minun höpötyksiä kuunnellu ja vielä jälkeenpäin ne muistaa. Propsit!


Loppuchillailua.

Kävin lyhyellä iltakävelyllä. Taidekuva.

Goedenacht, Lahti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti